loading...
novin2
sahar بازدید : 61 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

کاربرد ورق آلومینیوم در ماهیگیری

تولید پروفیل الومینیوم-فروش پروفیل الومینیوم

 اگر قصد دارید ماهی گیری کنید میتوانید از ورق های الومینیومی کمک بگیریدماهی ها از لحاظ هوشی نسبت به جانداران  دیگر در سطح پایینی قرار دارند و قدرت ذهنی کمی دارند بنابراین زمانی که به دنبال غذا هستند ، توجهشان معمولا جلب اجسام براق و درخشان میشود.به همین دلیل میتوانید با استفاده ازویژگی سوسو کننده ی فویل و بستن ان به قلاب ماهیگیری ، طعمه را به دام بیندازید .

با توجه به این که امروزه عمده مصارف پروفیل آلومینیوم در صنعت های مختلف دیده می شود، میهن آلومینیوم تمامی مرحله های طراحی و مهندسی تا مرحله آخر یعنی تولید محصول نهایی را توسط مجرب ترین نیرو های خود انجام می دهد.

سرعت اتوکشی خود را افزایش دهید

تولید پروفیل الومینیوم-فروش پروفیل الومینیوم

احتمالا برایتان پیش امده که زمان اتوکشی لباس هایتان ، مجبور میشوید برای برطرف کردن چروک ، اتو را چند مرحله روی قسمت مورد نظر بکشید . دلیل این کار این است که مقدار خیلی زیادی از حرارت و گرمای اتو جذب میز اتو یا جسم زیرین لباس ها میشود .اگر یک ورق از فویل الومینیوم را در لایه زیرین سطح میز اتو قرار دهید ، فویل گرمای دریافت شده را به جای جذب ، به لباس انعکاس میدهد و نیازی به تکرار اتوکشی ندارید .

قیچی های تان را تیز کنیدتولید پروفیل الومینیوم- فروش پروفیل الومنینوم

اگر تکه هایی از فویل الومنیومی برایتان مانده است و نمیدانید که از انها چه استفاده ای کنید ، میتوانید به راحتی قیچی های کند شده ی تان را تیز کنید . برای این کار کافی است فقط چند بار با قیچی فویل هارا برش دهید تا تیز شود .

ریختن فویل در کود

 

پروفیل الومینیوم

اگر نگران به خطر افتادن گیاهانتان هستید میتوانید برای جلوگیری از حمله حشرات مقداری از ورق های فویلی را در کود مورد استفاده گیاهان بریزید

علاوه بر اینکه گیاه در امان میماند ، این کار سبب بهبود رشد شان میشود ، زیرا فویل نور دریافتی را به گیاه انعکاس میدهد .

کاربرد ورق آلومینیوم به عنوان ضد آب

تولید پروفیل الومینیوم

از خاصیت های دیگر این ورقه ها میتوان به ضد اب بودنشان اشاره کرد .

اگر میخواهید از جسمی به مدت طولانی نگهداری کنید میتوانید ان را درون یک تکه فویل قرار دهید  و از ورود اب به ان جلوگیری کنید ، اگر جسم مورد نظرتان فلزی باشد میتوانید با جلوگیری از ورود هوا به داخل فویل مانع زنگ زدگی فلز شوید .

امروزه از پروفیل الومینیوم در صنعت ساختمان سازی ، صنعت برق و الکترونیک ، ساخت لوازم مهندسی و ساخت لوازم خانگی استفاده میشود

میهن الومینیوم با سال ها تجربه در زمینه ی تولید پروفیل با کیفیت در خدمت شماست .

فروش پروفیل آلومینیوم برای انواع محصولات باید طبق به روز ترین تکنولوژی ها و مجهز ترین دستگاه ها انجام شود. برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب mihanaluminium تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم. همچنین می توانید از منوی محصولات، تمامی محصول های ما را مشاهده کنید و با خواندن ویژگی های هر یک اطلاعات جامعی را به دست آورید. 

sahar بازدید : 18 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

پنجره های الوود :

پنجره های های الوود محصولاتی مدرن و با کیفیت هستند که از ترکیب الومینیوم و چوب ساخته میشوند.

به دلیل استفاده از تکنولوژی و صنعت پیشرفته برای ساخت و تولید ، بسیار گران هستند و در ساختمان های لوکس به کار برده میشوند .

به دلیل ساختار بسیار زیبا و متفاوت پنجره های الوود ، میتوان حس نشاط و سرزندگی طبیعت را به فضای داخلی خانه بخشید.علاوه بر ان با طبیعت و گرما سازگاری بالایی دارند

پروفیل های الوود طی فرایند تولید بسیار مقاوم میشوند و در برابر  اب ، نور ، رطوبت بسیار پایدار و مقاوم هستند و از لحاظ امنیتی در سطح خیلی بالایی قرار دارند و در مقابل صدا عایق بسیار خوبی میباشند . در واقع عایق بندی این پنجره ها در مقایسه با پنجره های یو پی وی سی ۸ برابر بیشتر است و البته هزینه خیلی بیشتری نسبت به ان دارد .

 میهن آلومینیوم از بهترین ها در تولید پروفیل آلومینیوم برای ساخت بسیاری از محصولات است و در این زمینه سال ها تجربه دارد که نیرو های متخصصی را نیز استخدام کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این پنجره ها در دو نوع مختلف کشویی و لولایی و در انواع رنگ های مختلف تولید میشوند .انتخاب انها بستگی به نظر وکاربری مشتری  دارد.به دلیل تنوع شان انتخاب را برای مشتری خیلی اسان میکند . این پنجرها همراه با شیشه های  دو یا سه جداره نصب میشوند.

ویژگی ای که ایندرب و پنجره هارا زیبا و متفاوت میکند طراحی متفاوت انهاست ، که ساختار بیرونی شان الومینیومی و ساختار داخلی شان چوبی است .البته علاوه بر داشتن زیبایی و ظرافت ، استحکام زیادی دارند .

تولید پروفیل الومینیوم

افرادی که قصد استفاده از پروفیل در تولید انواع مختلف محصولات آلومینیومی را دارند، کافیست با ما تماس بگیرند. mihanaluminium برای تولید پروفیل آلومینیوم مورد نیاز صنعت شما، تخصص و مهارت خاصی دارد.میهن الومینیوم در فروش پروفیل الومینیوم سالها تجربه دارد.

 

sahar بازدید : 30 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

رنگ آمیزی سطوح به کمک غلطک از جمله روش هایی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. غلطک ها در انواع مدل ها موجود هستند که شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک را به کار برید.

رنگ آمیزی با غلطک طرح دار و یا معمولی امکان پذیر است اما هنگام استفاده از غلطک برای رنگ آمیزی ساختمان ها نکات مهمی وجود دارد که باید حین کار با این ابزار در نظر داشته باشید.

در ادامه هنرکده راد قصد دارد تمامی نکات و اشتباهات رایجی که در هنگام استفاده از این ابزار رنگ آمیزی رخ می دهد را بیان می کند و راه جلوگیری از بروز چنین اشتباهاتی را نیز برای شما توضیح خواهد داد.

برخورد غلطک به سقف

برخورد رنگ بر روی سقف به هنگام نقاشی دیوار از جمله اشتباهات رایجی است که به چشم می خورد. اگر شما قصد دارید که رنگ دیوار و سقف متفاوت باشد باید به هنگام رنگ آمیزی نهایت دقت را داشته باشید و از برخورد غلطک روی سطوح مقابل جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی هنگام نقاشی ساختمان باید توجه داشته باشید که نباید تمامی بخش ها را به صورت عمودی رنگ کنید. قسمت بالایی دیوار که به سقف نزدیک است را باید به صورت افقی رنگ بزنید و سپس با دقت یک لایه عمودی را مجدد روی آن به کمک غلطک بکشید و غلطک را به سمت سقف نزدیک نکنید.

برخورد غلطک رنگ روی زمین

یکی دیگر از اشتباهاتی که به هنگام رنگ آمیزی توسط غلطک رخ می دهد، این است که غلطک را زیاد به سمت زمین نزدیک می کنید به صورتی که به زمین برخورد می کند.

پیشنهاد ما به شما این است که سطوحی که به زمین نزدیک هستند را به کمک غلطک رنگ آمیزی نکنید زیرا برخورد آن با زمین سبب آلوده شدن غلطک می شود که این مورد نتیجه نهایی خوبی را برای شما به وجود نخواهد آورد.

 

تیم هنرکده راد سال ها تجربه در زمینه رنگ آمیزی انواع ساختمان ها را داردقیمت نقاشی ساختمان با توجه به کیفیت کار بالایی که به شما ارائه می دهد بسیار متناسب است. با کارشناسان ما در تماس باشید. (۰۹۱۲۳۴۰۴۶۱۸).

sahar بازدید : 42 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

برای راحتی در کار رنگ آمیزی سازه ها، غلطک های مخزن دار به وجود آمده اند. غلطک ها بعد از قلمو ها از جمله پر کاربرد ترین ابزار ها برای رنگ کردن سطوح هستند زیرا می توانند سرعت کار را بسیار بالا تر ببرند.

غلطک ها در انواع مختلفی وجود دارند که از جمله آن ها غلطک های ساده، غلطک های طرح دار و غلطک های مخزن دار هستند که در این مقاله قصد توضیح انواع مخزن دار آن را داریم.

بیشتر بخوانید: استفاده از غلطک برای رنگ آمیزی ساختمان ها – رنگ آمیزی با غلطک طرح دار.

مزیت استفاده از غلطک مخزن دار

تمام انواع غلطک ها دارای یک استوانه پوشش دار هستند. در مدل جدید این ابزار ها، مخزن قرار داده شده است و مشکلات غلطک های قدیمی در آن بر طرف شده است.

سرعت بالای رنگ آمیزی:

غلطک مخزن دار می تواند سرعت رنگ آمیزی را دو چندان کند زیرا در این انواع رنگ در درون مخزنی قرار می گیرد که این مخزن در دسته غلطک وجود دارد، در نتیجه سرعت کار بسیار بیشتر می شود.

دلیل دیگر سرعت بالای رنگ آمیزی با غلطک مخزن دار این است که سری آن ها نسبت به غلطک های قدیمی عریض تر است و در نتیجه سطح بیشتری در کوتاه ترین زمان ممکن رنگ آمیزی خواهد شد.

صرفه جویی و رنگ آمیزی یکنواخت سطوح:

وجود رنگ در مخزن سبب می شود که در مصرف رنگ صرفه جویی شود و در نتیجه هزینه های شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد، زیرا پاشش رنگ به اطراف به صفر می رسد. کار کاملا تمیز و بدون هیچ گونه هدر رفتگی به اتمام خواهد رسید.

شما به راحتی می توانید حجم دلخواه از رنگ مورد نیاز را در درون مخزن قرار دهید که در نتیجه تمامی سطوح به صورت کاملا یکنواخت و یک دست رنگ خواهند شد و ظاهری زیبا در خانه، محیط کار و یا سایر محیط ها ایجاد خواهد شد.

قیمت نقاشی ساختمان با غلطک های مخزن دار بسیار مناسب است زیرا از مزایای زیادی برای صاحب ملک و نقاش برخوردار است.

sahar بازدید : 22 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

رنگ آمیزی سازه ها از جمله کار هایی است که برای ترمیم و یا برای تغییر دکوراسیون در محیط داخلی و یا خارجی یک سازه انجام می شود. نکات بسیاری حین انجام این کار وجود دارد که رعایت آن ها سبب می شود که محیطی زیبا و کاربر پسند ایجاد شود.

یکی از نکاتی که هنگامی کار رنگ آمیزی سطوح به آن توجه نمی شود، نقاشی در نور کم است که این مورد می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند و ظاهری نا پسند روی دیوار ها و سقف ها ایجاد کند.

معایب رنگ آمیزی در نور کم

نقاشی ساختمان در نور کم منجر می شود که نقص ها و عیوب کار خود را متوجه نشوید. اما هنگامی که نور موجود در محیط با باز گذاشتن پنجره ها و تابش نور خورشید بیشتر می شود، متوجه ایرادات زیاد کار خود می شوید.

بنابراین پیشنهاد می شود که هنگام رنگ کردن سطوح به نور محیط توجه کافی را داشته باشید تا مشکلات به وضوح دیده شوند و بتوانید کاری با کیفیت و به دور از ایراد های زیاد را به سر انجام برسانید.

بیش از حد رنگ زدن سطوح

یکی از مشکلاتی که نور کم محیط به وجود می آورد این است که سبب می شود، سطوح را بیش از حد رنگ کنید. این مشکل هنگام استفاده شما از ابزار های مختلف رنگ آمیزی مانند قلمو، غلطک و مانند این ها ممکن است رخ دهد.

یکی از دلایل اصلی چنین مشکلی این است که نور محیط کم است و شما به خوبی نمی توانید میزان مناسب رنگ را روی سطح رنگ آمیزی کنید. هنگامی که رنگ هنوز خشک نشده است و یا حتی خشک شده است، شما با بیش از حد رنگ زدن دیوار ها و سقف ها، منجر به رنگ آمیزی نا مناسب سطوح می شوید زیرا رد رنگ روی سطوح خواهد ماند و کاری با کیفیت پایین را شاهد خواهید بود.

تیم هنرکده راد سال ها تجربه در زمینه رنگ آمیزی انواع ساختمان ها را دارد. قیمت نقاشی ساختمان با توجه به کیفیت کار بالایی که به شما ارائه می دهد بسیار متناسب است. با کارشناسان ما در تماس باشید. (۰۹۱۲۳۴۰۴۶۱۸).

sahar بازدید : 24 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

رنگ کردن ساختمان با استفاده از اسپری از جمله راهکار هایی است که می تواند سطوح را به صورت یکنواخت و یک دست رنگ آمیزی کند. اما استفاده از این ابزار نقاشی نیازمند رعایت نکاتی است که در صورت رعایت این نکات قادر خواهید بود که شاهد سطوح رنگ آمیزی شده بسیار مناسب باشید.

پوشاندن سطوح و رنگ آمیزی با اسپری

توجه داشته باشید که اگر اسپری را به عنوان یک ابزار برای رنگ آمیزی انتخاب کرده اید، نسبت به دیگر ابزار ها مانند قلم مو، غلطک و غیره، می تواند آلودگی بیشتری را در محیط ایجاد کند. دلیل آن این است که رنگ با فشار زیادی اسپری می شود و همین موضوع سبب می شود که رنگ بر روی سطوح اطراف نیز پاشیده شود و آن ها را رنگی کند.

راه حل منطقی که برای چنین شرایطی پیشنهاد می شود این است که سطح اطراف و تمامی بخش هایی که نباید رنگی شوند را با استفاده از پلاستیک و یا پارچه ای مخصوص بپوشانید و با انجام این کار از رنگی شدن و آلوده شدن محیط جلوگیری کنید.

نکات رنگ کردن نمای ساختمان با اسپری

اگر قصد نقاشی نمای سازه با استفاده از اسپری را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که وزیدن باد می تواند کار شما را بسیار سخت و دشوار کند.

بنابراین پیشنهاد می شود پیش از آن که اقدام به استفاده از اسپری برای رنگ آمیزی سطوح خارجی کنید، از این که باد زیادی نمی وزد، اطمینان کافی را حاصل کنید. وزیدن باید سبب می شود که رنگ خارج شده از اسپری به اطراف منتقل شود و رنگ به بخش هایی که قصد رنگی شدن آن ها را ندارید، منتقل شود.

هنگام رنگ آمیزی با استفاده از اسپری باید تمامی نکات را در نظر داشت و کار را به فرد متخصص و ماهر در زمینه نقاشی سپرد. قیمت نقاشی ساختمان هنرکده راد با توجه به نیرو های خبره و سطح بالای کیفیت کاری که دارد، بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

sahar بازدید : 17 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

روانشناسی رنگ زرد در دکوراسیون منزل :

یکی از مهم ترین بخش های داخلی و خارجی هر ساختمان نقاشی ساختمان است.

هر فضایی  حتی اگر دکوراسیون بسیار خوبی داشته باشد اما اگر دیوارها  رنگ پریده و نامرتب باشند تاثیرگذاری بسیار بدی را در پیش دارد

در واقع نقاشی دیوارها و ساختمان یکی از مهم ترین بخش های دیزاین و دکوراسیون میباشد که اهمیت زیادی به ان داده نمی شود.

ما قصد داریم در این مطلب درباره ی روان شناسی رنگ زرد و اثار ان بر روی زندگی و اینکه در کنار چه رنگ هایی ترکیبات مناسبی را برای شماو روح وروان شما ایجاد میکنند صحبت کنیم .

زرد در دسته ی رنگ های گرم قرار دارد . زرد شادی و نشاط را به راحتی انتقال میدهد . این رنگ نماد محتاط بودن ، مثبت گرایی ، امیدداشتن ، خلاقیت و سلیقه است .

زرد بسیار هیجان انگیز است و حس روشنایی را به محیط اطراف خود می بخشد.

رنگ زرد به قوی شدن ذهن و حافظه کمک میکند .

کسانی که به رنگ زردعلاقه دارند نشان دهنده این است که خلاق ،پرامید و شاد هستند و برای ایجاد ارتباط با دیگران میل زیادی دارند .

روان شناسان رنگ ،رنگ زرد را به کسانی پیشنهاد می دهند که به دنبال افزایش اعتماد به نفس و دریافت ارامش هستند .

اگر به دنبال قیمت نقاشی ساختمان مناسب هستید هنرکده راد اماده خدمت رسانی به شماست.

رنگ زرد در دکوراسیون :

یکی از ویژگی های جذاب رنگ زرد این است که در ترکیب های رنگی بسیار سازگار است و به راحتی در کنار هر رنگی همخوانی لازم را پیدا میکند

زرد دارای طیف های رنگی مختلف از جمله لیمویی و زرد طلایی میباشد

استفاده از رنگ لیمویی احساس نشاط و زردطلایی حس دل انگیز گرما و ارامش را به فضای مورد استفاده شما می بخشد .

طیف های سازگار با رنگ زرد :

۱-به دلیل همخوانی زیاد زرد با طیف های رنگ ابی میتوانید ترکیبی زیبا بیافرینید

۲-همچنین میتوانید ترکیب لذت بخشی از ترکیب زرد و سبز داشته باشید

۳-رنگ مکمل رنگ زرد بنفش سیر است و در کنارهم ترکیب فوق العاده ای را تشکیل میدهند

۴-رنگ قهوه ای نیز کنار رنگ زرد به زیبایی مینشیند

۵-معمارانی که سبک کاری کلاسیک را انتخاب کرده اند از ترکیب رنگ زرد با قرمز و مشکی استفاده میکنند

۶-اگر به دنبال دکوراسیونی بی نظیربرای خانه خود هستید به شما پیشنهاد میکنیم از ترکیب زرد طلایی با ابی سیر ، قرمز مخملی و بنفش استفاده کنید .

۷-رنگ زرد در مقابل یک رنگ تیره تر ویا خنثی ترکیب خاصی پدید می اورد.

با ورود به قسمت قیمت نقاشی ساختمان هنرکده راد میتوانید تعرفه های قیمت نقاشی ساختمان را ببینید .

رنگ زرد در فضاهای مختلف خانه :

استفاده زیاد از رنگ زرد در اتاق خواب را به شما زیاد توصیه نمیکنیم .زیرا این رنگ مانع ازخواب راحت شما میشود و فضای ارامش بخش مناسب برای استراحت و خواب را از شما میگیرد و ممکن است باعث ایجاد اختلال در خواب شود و در نتیجه خستگی را در پی داشته باشد .

طیف های ملایم رنگ زرد مثل رنگ لیمویی برای استفاده دردیزاین سرویس های بهداشتی مناسب هستند

استفاده از رنگ طلایی که طیف ملایمی از رنگ زرد به شمار میرود ، دراتاق غذاخوری باعث زیاد شدن اشتها میشود و بسیار توصیه میشود که ازاین رنگ در اتاق غذا خوری استفاده شود. این رنگ بسیار اجتماعی است و باعث میشود افراد از غذا خوردن در کنار هم لذت ببرند و ارامش بیشتری داشته باشند .

از دیگر طیف های رنگ زرد میتوان رنگ کرم نباتی را مثال زد .این رنگ برای اتاق بچه ها و نوجوانان بسیار مناسب است .استفاده از این رنگ در اتاق فرزندتان به مطالعه ی بهتر و تقویت حافظه اش کمک میکند و باعث نشاط او میشود .

اگر به دنبال روشن تر و بزرگ تر نشان دادن فضاهای شمال ، راهرو ها و فضاهای ورودی منزل هستید که معمولا فضاهای تاریک و یا کم نور ساختمان هستند از رنگ زرد استفاده کنید.هیچ رنگی به این اندازه به دکوراسیون شما روشنی نمیبخشد .

قیمت نقاشی ساختمان هنرکده راد با توجه به نیرو های خبره و سطح بالای کیفیت کاری که دارد، بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

sahar بازدید : 16 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 رنگ بنفش در دکوراسیون منزل :

رنگ بنفش در چرخه رنگ ها رنگی فرعی میباشد و یک طیف تعادلی در میان رنگ ها دارد که در واقع از ترکیب دو رنگ سرد و گرم یعنی قرمز و ابی تشکیل شده است و هم شور و نشاط رنگ قرمز را در خود جای داده و هم ارامش و سکوت رنگ ابی را داراست و هر دو حس را به فرد القا میکند .

رنگ بنفش همیشه نمادی از ثروت ، قدرت و اشراف بوده است . در قدیم ، بنفش رنگی کمیباب بود که از ان فقط در دکوراسیون منازل اشراف زاده ها استفاده میشد و همیشه رنگ ملکه ها بود. استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی  به شما حس بزرگی و شکوه می دهد و ظاهری بسیار مجلل به فضای داخلی میبخشد .

در علم روان شناسی رنگ ها ثابت شده است که بنفش اثار ناراحت کننده شوک های روحی و ترس های به جای مانده در ذهن را پاک میکند و ذهن را تسکین میدهد.علاوه بر ان به تقویت سطح هوشیاری و خواگاهی کمک میکند . علاوه بر ان بنفش نمادی از عشق و رویا پردازی میباشد .

اگر قصد دارید از  قیمت نقاشی ساختمان با خبر شوید به لینک مربوطه مراجعه کنید .

به دلیل لطافت و ارامشی که رنگ بنفش خصوصا در طیف ملایم مثل یاسی دارد ، برای اتاق خواب دخترها بسیار مناسب است.

همچنین میتوانید در اتاق بازی و استراحت کودکان از بنفش استفاده کنید .این رنگ قوه ی تخیل و خلاقیت را در کودکان افزایش میدهد .

بنفش به فضای مورد استفاده خلاقیت می بخشد . اگر به دنبال یک دکوراسیون خاص برای محیط کاری و اموزشی تان میگردید این رنگ بسیار موثر است .

رنگ مکمل بنفش ، زرد است . با ترکیب این دو در کنار هم فضای بسیار جذابی به وجود می اید و حس  سرزندگی به محیط القا میکند

بگذارید میهمانان شما از جادوی رنگ بنفش و دیوارهای بنفش تیره لذت ببرند. این رنگ برای اتاق مهمان فوق العاده است ، چرا که مناسب تمامی سلیقه ها و روحیات می باشد. مطمئن باشید که میهمانان ، راحتی و زیبایی اتاق را تحسین خواهند کرد مخصوصاً اگر از ترکیب مبلمان بنفش و دیوارهای سفید یا کرمی  استفاده کنید.

رنگ بنفش به افراد روحیه میدهد. طیف های مختلف رنگ بنفش واقعا دلپذیر و دلچسب هستند و روح را التیام میبخشند. رنگ بنفش وقتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود خلاقیت ایجاد می کند و روحیات مثبت را به پدید می اورد .

تیم هنرکده راد سال ها تجربه در زمینه رنگ آمیزی انواع ساختمان ها را دارد. قیمت نقاشی ساختمان با توجه به کیفیت کار بالایی که به شما ارائه می دهد بسیار متناسب است. با کارشناسان ما در تماس باشید. (۰۹۱۲۳۴۰۴۶۱۸).

sahar بازدید : 42 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

روان شناسی رنگ صورتی در دکوراسیون منزل

رنگ صورتی از ترکیب دو رنگ گرم و خنثی است که در تعیین ویژگی های ان موثر میباشند .

رنگ صورتی رنگی شاد ، با لطافت ، ارام و دوستانه است . صورتی معمولا رنگ عشق است .صورتی عصبانیت و پرخاشگری را کاهش میدهد و بسیار امید بخش است .

کسانی که به این رنگ علاقه دارند افرادب مهربان و دوست داشتنی هستند و همیشه دید مثبتی به زندگی دارند .

معمولا به افرادی که افسرده هستند یا سابق ی افسردگی دارند توصیه میشود از رنگ صورتی استفاده کنند و شادی و نشاط از دست رفته را دوباره تجربه کنند .

رنگ صورتی انرژی فوق العاده ای دارد و میتواند بعد از داشتن یک روز پر استرس و پرکار برای شما ارامش بخش باشد.

این رنگ به دلیل داشتن احساس ارامش ، نشاط ، ایجاد صمیمیت و حس خوبی که دارد مععمولا مورد پسند دختر بچه هاست و همیشه با فضاسازی ها کودکانه درگیراست .

اگر میخواهید تناسب اندام داشته باشید و وزنتان را کم کنید، میتوانید در دکوراسیون اشپزخانه تان از رنگ صورتی استفاده کنید زیرا این رنگ موجب کاهش اشتهای شما میشود .

میتوانید برای غذا خوردن از بشقاب هایی با رنگ صورتی استفاده کنید تا حین غذا خوردن ارامش بیشتری داشته باشید.

اگر برای دکوراسیون تان به دنبال سبک کلاسیک و شیک هستید ترکیب رنگ صورتی و سفید را فراموش نکنید. ترکیب صورتی و مشکی ترکیب بسیار مناسبی برای اتاق خواب و نشیمنگاه است  و یک نمای بسیار هیجان انگیز را به وجود می اورد .

جهت آگاهی از قیمت نقاشی ساختمان  که توسط تیم هنرکده راد انجام می شود، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

رنگ صورتی طیف های بسیار مختلف و زیبایی دارد .یکی از طیف های بسیار جذاب ان صورتی تیره است .این رنگ ماندگاری خیلی بالایی در ذهن دارد.اگر میخواهید به مکان خاصی از خانه توجه زیادی شود میتوانید از این رنگ استفاده کنید .

تاثیر گذاری رنگ صورتی روشن کنار رنگ های خنثی بیشتر است .اگر از سفید استفاده بیشتری در کنار این رنگ داشته باشید تاثیر فوق العاده این ترکیب را بهتر لمس میکنید .

از نظر روان شناسان رنگ ، استفاده از رنگ صورتی در محیط تاثیر خیلی مهمی در روان افراد دارد. به دلیل ارامشی که در این رنگ وجود دارد میتواند تا حد زیادی خشونت و عصبانیت را به طور موقت کاهش دهد .

طبق بررسی های انجام شده ، توصیه شده است همه افراد هر چندوقت یکبار لباس های صورتی بپوشند تا احساس شادی و نشاط کنند. 

بهتر است رنگ صورتی را در کنار رنگ های دیگر استفاده کنید .استفاده زیاد و سکدست از این رنگ پس از مدتی کسل کننده میشود .

تیم هنرکده راد سال ها تجربه در زمینه رنگ آمیزی انواع ساختمان ها را دارد. قیمت نقاشی ساختمان با توجه به کیفیت کار بالایی که به شما ارائه می دهد بسیار متناسب است. با کارشناسان ما در تماس باشید. (۰۹۱۲۳۴۰۴۶۱۸).

بیشتر بخوانید : روان شناسی رنگ بنفش در دکوراسیون منزل 

sahar بازدید : 16 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

وقتی که تصمیم به نقاشی محل کار و یا خانه خود می گیرید می تواند دلایل مختلفی باشد که این دلایل شامل موارد زیر است:

  1. زیبا تر کردن محیط.
  2. رهایی از وجود حشرات.
  3. از بین بردن شوره زدگی سطوح.
  4. و سایر موارد این چنینی.

برای نقاشی باید به فردی خبره در این حوزه مراجعه کنید که به تمامی نکات رنگ آمیزی آگاهی داشته باشد. نکته مهمی که وجود دارد در مورد قیمت نقاشی ساختمان است که محاسبه آن بر اساس متراژ محلیست که قرار است رنگ آمیزی برای آن انجام شود و به عوامل دیگری نیز وابسته است که در ادامه هنرکده راد تمامی آن ها را برای شما توضیح خواهد داد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نقاشی ساختمان چیست؟

قیمت نقاشی در یک بازه کاملا مشخص است اما گاهی برخی عوامل وجود دارند که این هزینه نهایی را تحت تاثیر خود قرار می دهند. عواملی مانند میزان و نوع رنگ انتخابی شما، متراژ کار، تعداد اتاق ها، انجام کار های مربوط به ترمیم و بازسازی قبل از شروع نقاشی، قیمت مصالح نقاشی، میزان انجام بتونه کاری و زیر سازی های لازم از جمله مواردی هستند که بر قیمت نقاشی ساختمان به صورت مستقیم تاثیر می گذارند.

علاوه بر این موارد بالا، عوامل زیر نیز از جمله دلایلی هستند که می تواند بر هزینه پرداختی توسط شما تاثیر بگذارد:

  • رنگ کردن چهارچوب های درب.
  • آرک ها.
  • گچ بری سقف ها و دیوار ها.
  • سطوحی که تا به حال رنگ آمیزی نشده اند.
  • و … .

مواردی که در بالا نام برده شد از جمله بخش هایی هستند که قیمت آن ها باید به صورت جداگانه محاسبه شود.

تاثیر متراژ فضا

متراژ و مساحتی که دیوار ها و سقف ها دارند بر حسب متر مربع تعیین می شود و این مورد تاثیر بسیار زیادی بر هزینه رنگ آمیزی می گذارد زیرا این معیار میزان رنگ مصرفی و مواد اولیه را به خوبی تعیین می کند و همچنین مشخص می شود که برای پیش بردن کار به چه تعداد نیروی انسانی لازم است.

تاثیر مقدار و نوع رنگ

این مورد که شما چه نوع رنگی را انتخاب می کنید و این که با توجه به متراژ به چه میزانی از آن نیاز دارید بر هزینه نهایی و قیمت رنگ ساختمان بسیار تاثیر گذار است. رنگ هایی که از کیفیت بالا تری برخوردار هستند و یا برند های بسیار معروف و مطرحی دارند در محاسبه قیمت کلی موثر هستند. میزان سطل رنگی که با توجه به نوع رنگ و مساحت محیط مورد نیاز است، متفاوت بوده که معمولا برای اتاق ها یک سطل کامل و برای قسمت های کوچک تر مانند سرویس های بهداشتی مقدار کم تری لازم است.

در حالت کلی برای نقاشی دیوار، سقف آشپزخانه و سقف سرویس های بهداشتی از رنگ های روغنی درجه یک استفاده می شود و برای سقف قسمت های دیگر ساختمان از انواع رنگ های پلاستیکی درجه ۱ استفاده می شود که هر یک قیمت های متفاوتی دارند برای استفاده در هر متر مربع دارند.

تاثیر کارهای تعمیراتی و اصلاحی

زیر سازی و محیا کردن شرایط بستر برای نقاشی مانند بتونه کاری و سمباده کاری و مانند این ها با توجه به سطح و زمانی که برای این کار لازم است، قیمت نهایی را تغییر خواهد داد زیرا برای مثال سطوحی که تا به حال رنگ آمیزی نشده اند کار آماده کردن سطح آن ها، پروسه ای زمان بر تر است و به دقت بیشتری نیاز دارد.

تاثیر تعداد اتاق ها

به هر میزان که تعداد اتاق ها بیشتر باشد و سطح حالت یک پارچه و یک تکه خود را از دست بدهد، انرژی بیشتری از نیرو های انسانی نیاز است و مدت زمان بیشتری برای به اتمام رساندن کار لازم است.

تاثیر بافت دیوار

دیوار هایی که یک دست نیستند و بر روی آن ها کار شده است یعنی دارای بافت بوده و یا با مصالحی مانند آجر های تزیینی و مانند این ها طراحی شده اند، به دلیل این که رنگ بیشتری نیاز دارند و ریزه کاری بیشتری را به هنگام رنگ آمیزی نیاز دارند، هزینه نهایی نقاشی آن ها بیشتر خواهد بود.

تاثیر فصل

فصلی را که برای رنگ آمیزی انتخاب می کنید به صورت کاملا غیر مستقیم بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد. سعی کنید فصول گرم را برای انجام این کار انتخاب کنید و یا در غیر این صورت باید به طریقی شرایط لازم برای خشک شدن سریع رنگ را فراهم کنید تا تعداد روز های کاری بالا نرود و کار سریع و راحت پیش رود.

تاثیر ایاب و ذهاب نیرو های نقاش

ایاب و ذهاب نیرو های انسانی نیز از جمله عواملی است که می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد و این میزان به هزینه کلی و نهایی پروژه اضافه خواهد شد.

نحوه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان چگونه است؟

برای برآورد هزینه قیمت همان طور که گفته شد عامل اصلی متراژ بر حسب متر مربع است که ارتفاع سقف نیز بسیار بر قیمت گذاری موثر است. هنرکده راد مثالی در این زمینه در ادامه برای شما آورده است:

ابتدا متراژ در عدد ۳ ضرب می شود تا حجم کار نقاشی به دست آید. به عنوان نمونه خانه ای که ۶۰ متر است اگر در عدد ۳ ضرب شود، حجم ۱۸۰ متر مربع به دست می آید بدین معنی که این مقدار سطح قابل رنگ آمیزی دارد. مساحت سقف با مساحت محیط برابر است و در نتیجه عددی که در نهایت به دست می آید ۲۴۰ متر مربع است. حال نوع رنگ انتخابی شما تاثیر گذار است که اگر به طور متوسط قیمت رنگ را متری ۷ هزار تومن در نظر بگیریم، قیمت نهایی رنگ آمیزی چنین ساختمانی تقریبا ۱۸۰۰۰۰۰ تومان خواهد شد.

هنرکده راد چه خدمات نقاشی ساختمان را ارائه می دهد؟

  • بازدید از مکان مورد نظر شما کاملا به صورت رایگان انجام می شود. تمامی موارد لازم شامل اندازه گیری متراژ، تعیین لوازم و مصالح مورد نیاز و تمامی کار های ابتدایی لازم به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد و تخفیف های ویژه ای نیز بدون شک برای شما در نظر گرفته می شود.
  • تهیه لوازم لازم (مانند سنباده، تینر، قلمو، غلطک و …) و رنگ را می توانید خود به عهده بگیرید اما در صورتی که این کار را به عهده ما بگذارید ما فاکتوری معتبر را به شما ارائه می دهیم که خرید را کاملا بر اساس بودجه شما انجام خواهیم داد و در انتها قیمت نقاشی ساختمان با مصالح را برای شما حساب خواهیم کرد.
  • اگر محدودیت در زمان دارید و تمایل دارید که کار شما سریع تر انجام شود، تیم ما می تواند کار را برای شما به صورت شبانه روزی انجام دهد. این کار نه تنها محدودیت زمانی شما را جبران می کند بلکه در زمان و هزینه های شما صرفه جویی های لازم خواهد شد.
  • علاوه بر رنگ کردن دیوار ها و سقف ها می توانید نقاشی سطوح چوبی، آهنی، نرده های راه پله، درب ها و پنجره ها و غیره و همچنین پتینه کاری را نیز ما درخواست کنید. در ادامه لیست قیمت نقاشی ساختمان برای شما آورده شده است که به ازای هر متر مربع و بر حسب تومان است.
نوع رنگ بر حسب متر مربع از قیمت تا قیمت
پلاستیک روی رنگ ۱۰۰۰۰ ۱۲۰۰۰
پلاستیک روی گچ ۹۰۰۰ ۱۲۰۰۰
روغنی روی گچ ۱۱۰۰۰ ۱۳۰۰۰
پتینه کاری ۲۵۰۰۰ ۳۵۰۰۰
کنیتکس ۱۲۰۰۰ ۱۷۰۰۰
مولتی کالر با زیر کاری رنگ پلاستیک ۱۷۰۰۰ ۲۲۰۰۰
مولتی کالر با زیر کاری رنگ روغنی ۱۳۰۰۰ ۱۷۰۰۰
بلکا ۱۱۰۰۰ ۱۶۰۰۰
ضد زنگ با تمیز کاری ۴۰۰۰ ۵۰۰۰
اکریلیک روی رنگ ۱۳۰۰۰ ۱۵۰۰۰
اکریلیک روی گچ​ ۱۲۰۰۰ ۱۶۰۰۰

تیم آقای عبدی سال ها تجربه در زمینه نقاشی انواع سطوح و ساختمان ها دارد و در ایران، تهران، میرداماد، بهترین قیمت نقاشی ساختمان در منطقه ۱ تهران را دارد و با توجه به کیفیت کار بسیار بالا و نیرو های متخصص و حرفه ای که برای تیم خود آموزش داده است می تواند بهترین انتخاب شما برای انجام نقاشی انواع محیط ها (محیط های آموزشی، محل کار، خانه و …) باشد. با ما تماس بگیرید.

آشنایی بیشتر با نقاشی ساختمان:

نقاشی ساختمان از جمله اقداماتی است که برای زیبا تر کردن محیط و یا ترمیم دیوار ها و سقف ها در برابر عواملی مانند رطوبت، خوردگی و مانند این ها انجام می شود. نقاشی دیوار، نقاشی سقف، نقاشی نمای ساختمان و سایر بخش ها اصول و قاعده مخصوص به خود را دارد.

اولین اقدامی که برای این منظور باید انجام دهید، یافتن یک نقاش ساختمان خبره و متخصص است که بتواند در ابتدا راهنمایی ها و نکات لازم را برای شما شرح دهد که شما را در انتخاب یک رنگ مناسب و نحوه رنگ آمیزی مناسب راهنمایی کند.

وظایف کلی یک نقاش ماهر برای نقاشی ساختمان

شما باید به سراغ نقاشانی بروید که در کار خود تخصص دارند و به خوبی انواع رنگ ها و انواع روش های رنگ کردن سطوح را به خوبی می شناسند. چنین افرادی می توانند شما را در ایجاد دکوراسیون مناسب یاری کنند زیرا به خوبی به کاربرد روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون آگاهی دارند.

پس از آن که رنگ مناسب انتخاب شد، حال نوبت به محاسبه قیمت نقاشی ساختمان می رسد که برای انجام این کار فرد نقاش باید توانایی نقشه خوانی داشته باشد، میزان مورد نیاز به مواد اولیه را به خوبی تخمین بزند و بتواند با توجه به متراژ، هزینه نهایی نقاشی را به دست آورد. در مورد دستمزد یک نقاش باید بگوییم که این مقدار به صورت متری، حجمی و یا کنتراتی محاسبه می شود و در انتها دستمزد آن ها با توجه به متراژ رنگ کردن تعیین می شود.

آماده سازی ساختمان برای نقاشی

آماده سازی برای شروع کار نقاشی ساختمان به دو بخش تقسیم می شود، بخشی از آن به عهده مالک است و بخشی دیگر از اقدامات اولیه ای است که باید توسط نقاش صورت گیرد.

اقدامات اولیه مالک برای شروع کار رنگ آمیزی:

صاحب خانه باید کار های زیر را انجام دهد:

  1. وسایل خود را جمع کند: وسایل قسمتی که باید نقاشی شود را باید جمع کرد و به کمک یک پلاستیک روی آن ها را پوشاند تا رنگ به آن ها برخورد نکند.
  2. قسمت هایی که نباید به رنگ آغشته شوند را به خوبی بپوشاند: بخش هایی مانند پریز ها، دستگیره ها، شیشه ها و سایر قسمت های این چنینی که رنگ نباید با آن ها برخورد کند را با روزنامه و یا نوار چسب های کاغذی بپوشانید.

اقدامات اولیه نقاش برای شروع کار رنگ آمیزی:

  1. برای شروع کار باید بستر مناسبی فراهم کند: منظور این است که باید سطوح را به خوبی بررسی کند و اقدامات لازم مانند صاف و یک دست کردن سطوح را با استفاده از سمباده انجام دهد. در صورت وجود فرو رفتگی باید آن ها را با استفاده از گچ و بتونه پر کند و به صورت کلی زیر سازی های لازم را انجام دهد.
  2. رنگ انتخابی مناسب نقاشی ساختمان را روی سطوح اجرا کند: رنگ مناسبی که برای رنگ آمیزی انتخاب شده است باید روی سطوح پیاده سازی شود و برای انجام این کار باید تجهیزات لازم خود را داشته باشد. در کنار تمامی این موارد رعایت نکات ایمنی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

ابزار های مورد نیاز جهت نقاشی ساختمان

در دست داشتن ابزار و تجهیزات لازم نقاشی ساختمان از ضروریات اصلی کار است که وسایل زیر از مهم ترین و معمول ترین آن ها هستند:

  1. سطوح باید به کمک سمباده های مخصوص، کاملا صاف شود.
  2. رنگ از بهترین نوع و جنس باید انتخاب شود.
  3. تینر مناسبی جهت افزودن به رنگ باید خریداری شود.
  4. جهت پیاده سازی رنگ روی سطح ها باید وسایلی مانند قلمو، غلطک، اسپری و یا هر وسیله مخصوص دیگری تهیه شود.
  5. برای رنگ کردن قسمت هایی که در ارتفاعات هستند باید نردبان مناسب تهیه شود.

انواع رنگ های مناسب نقاشی ساختمان

رنگ های مختلفی برای رنگ کردن یک سازه وجود دارند که با توجه به ویژگی هر یک می توانید نوع مناسب مد نظر خود را انتخاب کنید.

  • رنگ روغنی: این نوع خود به سه صورت مات، نیمه مات و براق وجود دارند. این نوع قابلیت شستشو و نظافت دارد که تمیز کاری آن ها به راحتی انجام می شود. از دیگر مزایای آن این است که طول عمر بسیار بالایی دارد و تا مدت زمان طولانی سطح را به خوبی می پوشاند. علاوه بر استفاده از آن برای دیوار ها، می توانید از رنگ روغنی برای پوشاندن سطوح چوبی، نرده ها و پنجره ها نیز استفاده کنید.
  • رنگ پلاستیکی: در دو نوع مات و نیم مات موجود هستند. از جمله مزیت های رنگ پلاستیکی این است که به سرعت اجرا می شود و در حین اجرا بوی آزار دهنده ای را تولید نخواهد کرد. دیگر ویژگی آن این است که تنوع رنگ های بسیار زیادی دارد که به هنگام استفاده به حلال های نفتی نیازی نیست و به سادگی با آب مخلوط خواهند شد.
  • رنگ جوتن: این نوع جوتن برای نقاشی ساختمان از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است که بیشتر برای مکان های پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد و برای استفاده در داخل و یا در نمای ساختمان نیز مناسب است. از مزایای آن می توان گفت که در هر شرایط آب و هوایی مقاوم است و کاملا ضد قارچ، ضد باکتری و موریانه است.
  • رنگ بلکا: این نوع رنگ از جمله جایگزین های مناسب کاغذ دیواری است و در دو نوع ابریشمی و سلولزی وجود دارد. تنوع های بسیار زیادی دارد و با کمک ترین میزان زیر سازی، پوشانندگی سطوح را به خوبی انجام می دهد. از ویژگی مهم رنگ بلکا این است که ساختار آن طبیعی است و مواد به کار رفته در آن بهداشتی و بدون بو است و همچنین نظافت و تعمیر آن ها به سادگی انجام پذیر است.
  • رنگ آکریلیک: در دو نوع پایه حلال نفتی و پایه حلال آب موجود است. از این نوع رنگ می توانید روی انواع سطوح مانند سیمان، آجر، گچ و غیره استفاده کنید و از پوشانندگی فوق العاده آن لذت ببرید. خصوصیت مهم رنگ آکریلیک این است که ضد باکتری و ضد کپک بوده و در برابر عواملی مانند نور خورشید و سایش مقاومت زیادی را از خود نشان می دهد.
  • رنگ مولتی کالر: برای ایجاد بافت های خاص روی دیوار ها استفاده از این نوع به شما پیشنهاد می شود زیرا خاصیت تزیینی بسیار زیبایی دارد. این مدل رنگ روی سطوح به خوبی می چسبد و همچنین به سرعت بدون داشتن هیچ بوی آزار دهنده ای اجرا می شود. قابلیت شستشو و داشتن خاصیت ضد آب از جمله ویژگی های آن است.

انواع روش های مناسب نقاشی ساختمان

نقاشی سطوح یعنی دیوار ها و سقف ها را به روش های مختلفی می توان انجام داد:

  • استفاده از قلمو: با توجه به کاربردی که از قلمو انتظار دارید باید نوع مناسب آن را تهیه کنید زیرا در انواع، جنس و اندازه های گوناگون در بازار موجود هستند. قلمو برای قسمت هایی که نیاز به دقت بالا تر برای نقاشی دارند بسیار کابردیست.
  • استفاده از غلطک یا رولر: این نوع نیز در انواع و سایز های مختلفی وجود دارد. از ویژگی بارز آن این است که رنگ شره نخواهد کرد و سطح نهایی کاملا یک دست و یکنواخت ایجاد خواهد شد. اما جهت استفاده در کنج ها و گچبری ها مناسب نیست و برای این بخش ها استفاده از قلمو پیشنهاد می شود.
  • استفاده از غلطک طرح دار: با استفاده از غلتک طرح دار می توان طرح های برجسته و زیبایی را روی سطح ایجاد کرد که به دلیل مدل های جذاب و شیکی که دارد، امروزه جایگزین استفاده از کاغذ دیواری شده است و نسبت به کاغذ دیواری از مزایای زیاد تری برخوردار است.
  • استفاده از اسپری: اسپری سرعت زیادی را به روند نقاشی ساختمان می دهد. این انواع دارای مخزن رنگ هستند و کار رنگ آمیزی تنها با فشار دادن ماشه آن ها انجام می شود. هنگام کار با اسپری لباس مخصوص به تن کنید زیرا احتمال پاشش رنگ وجود دارد. در حین کار نیز باید درب و پنجره ها را باز بگذارید.

نمونه کار نقاشی ساختمان

برای مشاهده نمونه کار نقاشی ساختمان می توانید به لینک مربوطه آن مراجعه کنید. هنرکده راد نمونه کارهای قوی در زمینه نقاشی انواع سازه ها دارد. نقاشی ساختمان کودکانه، نقاشی ساختمان انواع محیط های آموزشی و اداری، نقاشی ساختمان تالار های عروسی و سایر محیط ها از جمله نمونه کار های قوی هنرکده راد است.

دلیل موفقیت هنرکده راد داشتن نیرو های متعهد و مجرب است که آموزش های لازم را دیده اند و به کار و حرفه خود کاملا مسلط هستند. رضایت شما مشتریان عزیز اولویت کار ما است. کار ما بسیار با کیفیت برای انواع ساختمان ها و بخش ها انجام خواهد شد. برای انجام نقاشی ساختمان ارزان در منطقه ۱ تهران و دیگر مناطق شهر تهران با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید. تیم ماهر آقای عبدی در ایران، تهران، میرداماد مستقر است که شما از طریق تلفن ۰۹۱۲۳۴۰۴۶۱۸ می توانید با ما تماس بگیرید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 471
  • بازدید کلی : 1,180